DOPORUČUJEME
  • HOREKA Doblo
  • mirabell
SLEVY

 1 Náklady spojené s dopravou


1.1 Osobní odběr

1.1.1. Zakoupené zboží je možné si vyzvednout osobně přímo na skladě po předchozí dohodě, kdy Prodávající Kupujícího za tímto účelem telefonicky kontaktuje. Bez předchozí telefonické dohody není možné osobní odběr uskutečnit.

1.1.2. Osobní převzetí zboží je možné každý pracovní den po telefonické dohodě dle čl. 1.1.2 těchto VOP.

1.1.3 Výdejním skladem, kde je osobní odběr zboží umožněn se nachází na adrese Ložnice21, Škrobárenská 483/6, Brno 617 00 v areálu Ponávka.

1.1.4. Možnosti platby za zboží při osobním odběru:

a) v hotovosti na skladě

b) bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupujícímu je možné zboží vydat až po připsání úhrady na bankovní účet Prodávajícího.


 

1.2  TOP TRANS smluvní přepravce

1.2.1. V případě, že Kupující v objednávce zvolí jako způsob dopravy „TOPTRANS“, je cena dopravy zakoupeného zboží stanovena na základě následujícího sazebníku:

Ceník dopravy zboží po celé ČR, ceny vč. DPH:

  • při objednávce do 4.000,-  uhrazené předem bankovním převodem na účet Prodávajícího je doprava zpoplatněna částkou 240 Kč,
  • při objednávce do 4.000,- Kč uhrazené na dobírku v hotovosti při předání zboží je doprava zpoplatněna částkou 290 Kč,
  • při objednávce nad 4.000,- Kč je doprava i dobírka bezplatná.

 

1.2.2. Možnosti platby při doručování spediční službou TOP TRANS:

  • dobírkou – v hotovosti, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu v hotovosti při doručení zásilky kurýrovi TOP TRANS,
  • bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu předem na bankovní účet Prodávajícího 

 

1.2.3. Doručení zásilky prostřednictvím spediční společnosti TOPTRANS je zpravidla do 24 hodin po obdržení e-mailu o expedici.

1.2.4. Zboží je doručováno vždy mezi 8:00-18:00 hodinou v pracovní dny pondělí až pátek. 

1.2.5. Po zařazení zásilky na rozvoz je Kupujícímu na mobilní telefon odeslána SMS zpráva, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče, případně částku dobírky. 

1.2.6. Rozvozový řidič systému v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky Kupujícího, upřesní mu svoji aktuální polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu.

1.2.7. Zásilku doručovanou prostřednictvím spediční společnosti TOPTRANS může Kupující sledovat na webových stránkách http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/cis_pl_2015.

1.2.8. V kupní ceně zboží ani v ceně dopravy není sjednáno a zajištěno stěhování ani případná montáž zboží, přičemž spediční společnost TOPTRANS může pomoci se složením zboží (matrace) za první uzamykatelné dveře Kupujícího. 

1.2.9. Kupující si může v objednávce přiobjednat vynášku do bytu, a to s asistencí jednoho řidiče a s asistencí Kupujícího za 363 Kč nebo se dvěma řidiči za 726 Kč.

1.2.10. Kupující je povinen zboží od přepravce TOPTRANS řádně převzít. Při přebírání objednaného zboží je Kupující povinen zjistit, zda objednané zboží není mechanicky poškozeno a zda odpovídá provedené objednávce Kupujícího, potvrzené Prodávajícím. 5.5.11. Podpisem přepravci Kupující stvrzuje, že si zásilku převzal v pořádku a nepoškozenou. Pokud Kupující zjistí vadu, je v jeho zájmu, aby zboží nepřebíral a na místě s řidičem TOPTRANS zapsal potřebné informace do přepravního listu a o této skutečnosti sepsal reklamační protokol. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

1.3 BEZPLATNÉ DODÁNÍ ZBOŽÍ NA ÚZEMÍ MĚSTA BRNA

1.3.1. Prodávající na území města Brna poskytuje Kupujícím bezplatné dodání zboží při objednání zboží v hodnotě nad 500 Kč s DPH, pokud Kupující v objednávce jako místo dodání uvede město Brno. Prodávající Kupujícího po uzavření Kupní smlouvy telefonicky kontaktuje za účelem dohodnutí termínu převzetí zboží.

Možnosti platby při doručování zboží dle čl. 1.3. těchto VOP smluvním dopravcem Prodávajícího:

a) v hotovosti při předání zboží smluvnímu dopravci Prodávajícího,

b) bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupujícímu je možné zboží dodat až po připsání úhrady na bankovní účet.

2        Doba dodání objednaného zboží

 Obvyklá doba dodaní zboží, pokud zboží je:

  • martrace pěnové, pružinové:      2 - 3 týdny
  • polštáře, přikrývky, podložky:     6 - 10 pracovních dní
  • lamelové rošty, box bed lůžka:   2 - 3 týdny
  • čistící a úklidové prostředky:      9 - 14 pracovních dní

 

 

 

 


horeka-shop.cz
Kontakt
horeka-shop.cz

Sklad:

  • Ložnice21
    Areál Ponávka
    CT BOX VI-B3
    Škrobárenská 483/6
    Brno 617 00
    Otevírací doba
    PO - PA: 8.00 - 16.00 hod.

Firemní údaje:

  • PiCaSo manufactury s.r.o.
    Škrobárenská 483/6
    Brno 617 00

Jednatelé společnosti:

  • Jaroslav Mikulášek

    Obchodní oddělení:
    tel: +420 727 874 817
    Pracovní doba infolinky:
    PO - PA: 8.30 - 16.00 hod.
    email: objednavky@horeka-shop.cz